ترکیب بازیکنان بازی الهلال - فولاد
نوشته شده توسط : نگار محبی

ترکیب بازیکنان بازی الهلال - فولاد

ترکیب بازی الهلال - فولاد

افشین احمدی
گزارش روز: نایب قهرمان آسیا به فولاد رسید

دیدار رفت تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان‌سعودی، روز سه‌شنبه در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان ‌اسپورت، دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و دیدارهایی حساس و سرنوشت‌ساز در پیش است که در یکی از آن‌ها، تیم فولاد خوزستان به‌عنوان نماینده نخست ایران، به مصاف حریفی سرشناس از عربستان‌سعودی به نام الهلال ریاض خواهد رفت.

نگاهی به جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات نشان می‌دهد که نتیجه این دیدار نقش به‌سزایی در صعود یا عدم صعود یکی از این دو تیم به مرحله بعدی مسابقات ایفا می‌کند و لذا هر دو تیم به طور حتم تلاش زیادی خواهند کرد تا این بازی را به سود خود به پایان برسانند.

فولاد خوزستان هر دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها را با تساوی به پایان برده و کماکان در حسرت برد است اما الهلال که در بازی نخست خود تیم لکوموتیو ازبکستان را از پیش رو برداشت، در دیدار دوم در برابر السد قطر تن به شکست داد و حالا باید در دیدار خارج از خانه دیگری به مصاف قرمزپوشان فولاد برود.

الهلال در دو بازی قبلی با دو سیستم متفاوت به میدان رفته است. ماریوس سیبریا، مربی موقت اهل رومانی در بازی با لکوموتیو از سیستم 2-4-4 در تیم الهلال استفاده کرد اما جورجوس دونیس سرمربی جدید الهلال، در بازی با السد قطر از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد.

در اینجا قصد داریم ضمن مرور دو دیدار قبلی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، ترکیب احتمالی نایب قهرمان دوره قبلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در بازی مقابل فولاد را با توجه به بازی های اخیر این تیم پیش بینی کنیم.
 
بازی اول: الهلال سعودی 3 – لکوموتیو ازبکستان یک
ترکیب الهلال: (2-4-4)
عبدالله السدیری (دروازه‌بان)، یاسر الشهرانی (دفاع راست)، سلمان الفرج (دفاع چپ)، رودریگو دیگائو (دفاع وسط)، کواک تائه‌هو (دفاع وسط)، سعود کریری (هافبک میانی)، عبدالله عطیف (هافبک میانی)، تیاگو نه‌وز (هافبک چپ)، خالد الکعبی (هافبک راست)، یوسف السالم (مهاجم) و جورجوس ساماراس (مهاجم).

تعویض‌ها:
دقیقه 62 – عبدالعزیز الدوسری به جای جورجوس ساماراس
دقیقه 82 – فیصل درویش به جای یوسف السالم

گزارش روز: نایب قهرمان آسیا به فولاد رسید

بازی دوم: السد قطر یک - الهلال سعودی‌ صفر
ترکیب الهلال: (1-3-2-4)
عبدالله السدیری (دروازه‌بان)، یاسر الشهرانی (دفاع راست)، عبدالله الزوری (دفاع چپ)، رودریگو دیگائو (دفاع وسط)، کواک تائه‌هو (دفاع وسط)، سعود کریری (هافبک دفاعی)، عبدالله عطیف (هافبک دفاعی)، تیاگو نه‌وز (هافبک نفوذی)، سلمان الفرج (گوش چپ)، خالد الکعبی (گوش راست) و یوسف السالم (مهاجم نوک).

تعویض‌ها:
دقیقه 46 – جورجوس ساماراس به جای یوسف السالم
دقیقه 61 – فیصل درویش به جای عبدالله الزوری
دقیقه 80 – عبدالعزیز الدوسری به جای یاسر الشهرانی

گزارش روز: نایب قهرمان آسیا به فولاد رسید

ترکیب احتمالی الهلال در بازی برابر فولاد
با توجه به ترکیب و سیستم تیم الهلال در دو دیدار گذشته لیگ قهرمانان آسیا، می‌توان ترکیب دیدار با فولاد خوزستان را به ترتیب زیر و با سیستم 1-3-2-4 پیش‌بینی کرد. این سیستمی است که جورجوس دونیس در بازی خارج از خانه مقابل السد قطر از آن استفاده کرد.

دروازه‌بان
عبدالله السدیری هر چند که در هر دو بازی گذشته الهلال دروازه خود را باز شده دید اما در دیدار با فولاد نیز به احتمال فراوان، درون دروازه این تیم خواهد ایستاد. این دروازه بان 23 ساله و 184 سانتی‌متری، به خالد شراحیلی ترجیح داده شده و باعث نیمکت نشینی وی شده است. السدیری در 14 بازی فصل جاری لیگ برتر عربستان نیز از دروازه الهلال محافظت کرده است.

دفاع راست
یاسر الشهرانی در هر دو بازی قبلی الهلال در لیگ قهرمانان در پست دفاع راست بازی کرده و در بازی با فولاد نیز به احتمال فراوان در همین پست به بازی گرفته خواهد شد. این مدافع جوان 22 ساله و کوتاه قد، در فصل جاری در 15 دیدار الهلال در لیگ برتر عربستان نیز بازی کرده است.

دفاع چپ
الهلال در دو بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان از دو بازیکن مختلف در پست دفاع چپ استفاده کرده است. سلمان الفرج در دیدار با لکوموتیو و عبدالله الزوری در دیدار با السد، دو بازیکن الهلال در این پست بودند. این در حالی است که عبدالله الزوری در دقیقه 60 دیدار با السد تعویض شد و جای خود را به فیصل درویش داد. اگر سرمربی الهلال بخواهد از عبداله الزوری در ترکیب اصلی استفاده کند، سلمان الفرج را در گوش چپ قرار خواهد داد و در غیر اینصورت، سلمان الفرج در جناح چپ خط دفاعی الهلال باقی خواهد ماند.

دفاع وسط
شکی نیست که الهلال در بازی برابر فولاد از زوج همیشگی رودریگو دیگائو و کواک تائه‌هو استفاده می کند. البته این امر به شرطی محقق می‌شود که مصدومیتی تا پیش از بازی با فولاد، گریبان این دو بازیکن خارجی را نگیرد. هر دو بازیکن فوق، قدبلند و سرزن هستند و عملکرد خوبی روی ارسال‌های بلند دارند اما با توجه به جثه خود، مطمئنا در روی زمین چابکی لازم برای مقابله با بازیکنان سرعتی فولاد خوزستان را نخواهند داشت.

هافبک تدافعی
سعود کریری و عبدالله عطیف به احتمال فراوان و به مانند دو بازی قبلی، نقش دو هافبک وسط الهلال را ایفا خواهند کرد. این دو بازیکن، ترکیبی از تجربه و جوانی هستند. کریری 34 ساله باتجربه ترین بازیکن الهلال است و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد اما عبدالله عطیف تنها 22 سال سن دارد و فقط در 5 بازی الهلال در فصل جاری لیگ برتر عربستان فرصت بازی پیدا کرده است.

هافبک تهاجمی
با توجه به عملکرد عالی تیاگو نه‌وز در فصل جاری، انتظار می رود که این بازیکن 30 ساله برزیلی در دیدار با فولاد در پست هافبک نفوذی بازی کند. شم گلزنی و تکنیک بالا در کنار ارسال پاس‌های دقیق، از این بازیکن باتجربه برزیلی مهره‌ای قابل اتکاء در دیدارهای داخلی و خارجی الهلال ساخته است.

گوش راست
خالد الکعبی در هر دو بازی قبلی الهلال در لیگ قهرمانان در سمت راست خط میانی بازی کرده و در بازی با فولاد نیز به احتمال فراوان در همین پست به بازی گرفته خواهد شد. این هافبک جوان 22 ساله، در فصل جاری تنها در 6 دیدار الهلال در لیگ برتر عربستان بازی کرده اما در لیگ قهرمانان، در هر دو بازی حضور داشته است.

گوش چپ
الهلال در دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان از بازیکنان متفاوتی در این پست استفاده کرده و به نظر می رسد کادر فنی این تیم هنوز بازیکن موردنظر خود برای این پست را نیافته اما با توجه به نفرات موجود، پیش بینی می شود سلمان الفرج در دیدار با فولاد خوزستان در پست گوش چپ بازی کند.

خط حمله
با توجه به ادامه غیبیت یاسر القحطانی و ناصر الشمرانی، یوسف السالم و جورجوس ساماراس دو گزینه کادر فنی الهلال برای بازی در خط حمله هستند که انتظار می‌رود در هر نیمه از یکی از آنها استفاده شود. یوسف السالم در هر دو بازی قبلی در ترکیب اولیه الهلال بوده اما در نیمه دوم تعویض شده و لذا پیش بینی می‌شود در این بازی نیز در نیمه اول به میدان برود و در نیمه دوم، جای خود را به جورجوس ساماراس بدهد. البته احتمال اینکه جورجوس دونیس با توجه به مشکلات خط دفاعی فولاد بخواهد تغییراتی در بخش هجومی تیمش داشته باشد و ساماراس را از همان ابتدا به میدان بفرستد نیز وجود دارد.

بازیکنان ذخیره
خالد شراحیلی (دروازه‌بان)، محمد جحفلی، عبدالله الزوری و عبدالله الشامخ (مدافع)، عبدالعزیز الدوسری، حمد الحمد و فیصل درویش (هافبک) از جمله گزینه‌های کادر فنی الهلال برای نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان بازیکنان ذخیره هستند.

مصدومان و محرومان
تیم الهلال در کنار ناصر الشمرانی مرد سال 2014 فوتبال آسیا که از حضور در هشت مسابقه رسمی لیگ قهرمانان محروم شده و یاسر القحطانی که به دلیل مصدومیت رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داده، دو مصدوم سرشناس در خط میانی دارد که در صورت آماده شدن برای بازی با فولاد خوزستان می‌توانند مهره‌های قابل اعتمادی برای تیم آبی پوش ریاض باشند.

نواف العابد هافبک تکنیکی و زننده تک گل پیروزی بخش الهلال مقابل استقلال در بازی معروف استادیوم آزادی تهران و محمد الشلهوب بازیکن ریزنقش و گلزن الهلال که سابقه گلزنی به تیم های ایرانی را در کارنامه دارد، دو بازیکن الهلال هستند که با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی در تمرینات این تیم شرکت کردند و باید دید روز دوشنبه به اهواز سفر خواهند کرد یا خیر.

گزارش روز: نایب قهرمان آسیا به فولاد رسید


 
 
منبع http://khuzestansport.ir
 

فولاد خوزستان | ورزش 3

www.varzesh3.com/cat.do?tagid=542
  •  
    با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... که به دلیل محرومیت دیدار با استقلال از دست داده بود اکنون آماده بازی با الهلال عربستان است.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/?itemid=1232701&title...ترکیب_فولاد
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال ...
  • ترکیب احتمالی الهلال مقابل فولاد خوزستان - ورزش خوزستان

    khuzestansport.ir/fa/news/.../ترکیب-احتمالی-الهلال-مقابل-فولاد-خوزستا...
  •  
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیدار رفت تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان‌سعودی، روز سه‌شنبه در اهواز برگزار می‌شود. به گزارش ... ترکیب احتمالی الهلال در بازی برابر فولاد
  • عکس/تنها علامت سئوال در ترکیب الهلال - ورزش خوزستان

    khuzestansport.ir/fa/news/3183/عکستنها-علامت-سئوال-در-ترکیب-الهلال
  •  
    خوزستان اسپورت- جورجوس ساماراس مهاجم مشهور یونانی در تمرین دوشنبه شب الهلال نیز ... در خاتمه تمرین امشب تیم الهلال مشخص خواهد شد که ساماراس به بازی با فولاد می ...
  • پیش بازی فولاد و الهلال : تداوم بی‌شکست فولاد با 12 تاریخی ...

    varzeshonline.blogsky.com/.../پیش-بازی-فولاد-و-الهلال-تداوم-بی‌شکس...
  •  
    ۱۱ ساعت پیش - برچسب‌ها: بازی فولاد و الهلال، بازی فولاد و الهلال عربستان، بازی فولاد الهلال، ... بازی ایران و افغانستان : اعلام ترکیب تیم ملی امید مقابل افغانستان ...
  • نتیجه بازی فولاد و الهلال عربستان - نتایج زنده | اخبار فوتبال

    varzeshonline.blogsky.com/1393/.../نتیجه-بازی-فولاد-و-الهلال-عربستا...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در اهواز در شرایطی آغاز شد که فولادی ها ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...


  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب الهلال برای بازی با فولاد اعلام شد. بانک ورزش - اسامی بازیکنان الهلال برای بازی با فولاد خوزستان اعلام شد. به این ترتیب این بازیکنان در ...
  • ترکیب احتمالی فولاد در برابر الهلال - شفقناورزشی - ...

    sport.shafaqna.com/.../68153-ترکیب-احتمالی-فولاد-در-برابر-الهلال
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... به نتیجه بازی با الهلال خوشبین هستم · اسکوچیچ: از تمام هواداران فولاد تشکر ...
  • ترکیب احتمالی فولاد در برابر الهلال | Published in: فوتبال ...

    www.ghatreh.com/news/.../ترکیب-احتمالی-فولاد-برابر-الهلال
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - Published in: فوتبال ایران با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد ... گروه C لیگ قهرمانان آسیا: الهلال- فولاد؛ یک بازی شش امتیازی/ جایی که بازنده ...
  • روزنامه ایران ورزشی

    www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/38191
  •  
    ۵ ساعت پیش - برای ترغیب هواداران عربستانی به تماشای الهلال - فولاد ... یک هزار قطعه بلیت بازی الهلال و فولاد را خریداری و جهت توزیع رایگان بین ... آلویس نانگ در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ترکیب فولاد برابر الهلال به میدان برود، مگر ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بانک ورزش - اسامی بازیکنان الهلال برای بازی با فولاد خوزستان اعلام شد. به این ترتیب این بازیکنان در ترکیب الهلال به میدان خواهند رفت:.
  • Football.ir - اخبار فوتبال : «فولادخوزستان»

    football.ir/news/list/team/foolad-khuzestan-1125.html
  •  
    مقامات باشگاه فوتبال الهلال عربستان به همتایان خود در باشگاه فولاد اعلام کردند: با هر تعداد افراد که ... با درخواست دراگان اسکوچیچ اعضای تیم فولاد خوزستان سه روز قبل از بازی با الهلال راهی ریاض شده‌اند ..... ترکیب تیم فوتبال نفت تهران مشخص شد ...
  •  
    بنگر: بازی و تمرینات این بازیکنان پرسپولیس دیدن ندارد! .... دیدار فولاد و الهلال از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. فوتبال ايران- ترکیب تیم فولاد برای دیدار مقابل الهلال عربستان مشخص شد.
  • ترکیب فولاد خوزستان و پیکان برای بازی امروز مشخص شد ...

    www.tarafdari.com/.../ترکیب-فولاد-خوزستان-و-پیکان-برای-بازی-امرو...
  •  
    ترکیب فولاد خوزستان و پیکان برای بازی امروز مشخص شد · ترکیب فولاد ... پیش بازی الهلال عربستان - فولاد ایران؛ ریاض آخرین آوردگاه فولاد برای بقا در آسیا.
  • فولاد 0-الهلال 0؛ فولاد ول‌کُن مساوی نیست | نیکو

    nikoo.com/news/sport/...و.../فولاد-0-الهلال-0؛-فولاد-ول‌کُن-مساوی-نیس
  •  
    در یکی از دیدارها دو تیم فولاد ایران و الهلال عربستان از گروه سوم در ورزشگاه غدیر ... فولاد در بازی امروز با ترکیب علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد ...
  •  
    ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد| غیبت سربازها. ... روزنامه پیروزی 27 اسفند | لشکر غایبان پرسپولیس برای بازی برگشت روزنامه پیروزی 27 اسفند | لشکر ...
  • کاپ | لیگ قهرمانان آسیا/ ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان ...

    cup.ir/sport/iranianfootball/487/لیگ...ترکیب-فولاد...الهلال.../43606
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد برای دیدار مقابل الهلال عربستان مشخص شد. ... گروه C لیگ قهرمانان آسیا: الهلال- فولاد؛ یک بازی شش امتیازی/ جایی که بازنده کنار ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان - است

    www.nayabnews.com/fa/News/.../ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان تسنیم تیم فولاد خوزستان در هفته سوم ... اهواز میزبانی می‌کنددراگان اسکوچیچ برای بازی با الهلال عربستان ع.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ورزش 3 تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران امروز و در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2015، در شهر اهواز و در ورزشگاه غدیر باید به مصاف ...
  • فردا - ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/4169887/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • سومین تساوی آسیایی تیم فولاد/ مهرداد جماعتی بهترین ...

    www.mehrnews.com/.../سومین-تساوی-آسیایی-تیم-فولاد-مهرداد-جماعتی-...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اهواز - تیم فوتبال فولاد با تساوی در برابر الهلال عربستان به سومین تساوی ... فولاد خوزستان در این بازی با تركیب: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان - خبر، سرگرمی، زناشویی ...

    patoghee.com/news/42683/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان.html
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان | فردا نیوز

    vista.ir/cdn/20594884/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • نتیجه پایانی بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان در لیگ ...

    jbums.ir/2015/03/نتیجه-پایانی-بازی-فولاد-خوزستان-و-الهل/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی دو تیم فولاد و الهلال از ساعت 16:00 به وقت تهران در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد. ترکیب فولاد: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل‌نعمه، لئونارد ...
  • ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد| غیبت سربازها - پارس ...

    www.parsfootball.com/.../105858ترکیب%20فولاد%20برابر%20الهلال...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به این ترتیب، فعلا خبری از حضور سرباز‌ها که روز گذشته مجوز بازی را بدست آوردند، نیست. دیدار فولاد و الهلال از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از ...
  •  
    ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان. ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد. تمامی مطالب. ایمیل شما آشکار نمی شود ...
  •  
    باشگاه فولاد خوزستان,Foolad Khouzestan,مبلغ قرارداد ها و مدت قرارداد بازیکنان تیم فولاد خوزستان,اهواز,تختی,لیگ برتر,لیگ آزادگان,آخرین بازی های انجام شده تیم ... 18:30 01/19. پرسپولیس النصر-ع · 22:15 01/19. الهلالفولاد‌ · صفحه نخست; اخبار.
  • بازگشت مهاجم خطرناک الهلال در بازی مرگ و زندگی فولاد - مشرق ...

    www.mashreghnews.ir/.../بازگشت-مهاجم-خطرناک-الهلال-در-بازی-مرگ-و-ز...
  •  
    ۹ دقیقه پیش - الهلال میزبان دراگان اسکوچیچ و شاگردانش بعد از تساوی با فولاد در لیگ عربستان دو دیدار انجام داد و 6 ... ترکیب الهلال در بازی آخر مقابل التعادل
  • بازگشت قاضی به ترکیب ثابت فولاد | چرا فولاد

    cherafoolad.ir/بازگشت-قاضی-به-ترکیب-ثابت-فولاد/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز و در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵، در شهر اهواز و در ورزشگاه غدیر، باید به مصاف الهلال عربستان برود.
  • تحلیل کارشناسان عربستانی از بازی فولاد - الهلال - بلاغ

    bloghnews.com/fa/doc/news/.../تحلیل-کارشناسان-عربستانی-بازی-فو...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الهلال در زمین خود قطعا فولاد را شکست می دهد زیرا به زودی بازیکنان مصدوم این تیم به ترکیب اصلی باز خواهند گشت. الهلال پس از این بازی، با چهار ...
  • لیگ قهرمانان آسیا

    www.khabaronline.ir/tags/351/لیگ-قهرمانان-آسیا
  •  
    اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با النصر/ صادقیان نیمکت نشین شد ... دادگاه بین المللی حکمیت ورزش چند ساعت مانده به بازی الهلال با فولاد ، محرومیت ستاره ...
  • ساعت و زمان پخش بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان در سال ...

    dlkorea.ir/ساعت-و-زمان-پخش-بازی-فولاد-خوزستان-و-اله/
  •  
    ۲ روز پیش - ساعت و زمان پخش بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان در سال 94. 2015-04- ... گواردیولا : لام در داربی کلاسیکر به ترکیب اصلی بایرن بازمی گردد ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان - مجله اینترنتی صالحی

    www.mtsalehi.ir/31720/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان.html
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان. ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان. ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • مصدوميت شديد بازيکن الهلال قبل از بازي فولاد - سلاگ

    varzesh3_com.selog.ir/p17802_مصدوميت_شديد_بازيکن_الهلال_قبل_از...
  •  
    بازگشت نونگ به ترکیب فولاد. سیمئونه: مانژوکیچ 10 بازی با مصدومیت بازی کرد. ته وز بهترین بازیکن ماه مارس یوونتوس (ویدیو). معرفی کاراته‌کاهای برتر 6 وزن ...
  •  
    ۱۷ ساعت پیش - نواف العابد به ترکیب الهلال بازگشت ... اما در خط میانی پس از پاره شدن رباط صلیبی بازی ساز اصلی الهلال یعنی ... بازگشت نونگ به ترکیب فولاد.
  • فولاد خوزستان - khouznews.ir | اخبار خوزستان

    www.khouznews.ir/fa/tag/1/فولاد%20خوزستان
  •  
    برچسب: فولاد خوزستان. 6 هزار بلیط بازی الهلال و فولاد خریداری شد. فولاد خوزستان از سوی دو عضو افتخاری کمیته هواداران باشگاه... سعودی و فولاد خوزستان را خریداری ...
  •  
    کاروان 41 نفره تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار با تیم فوتبال الهلال عربستان درچارچوب لیگ قهرمانان آسیا ..... بازی با الهلال یکی از سخت‌ترین مسابقات ما است.
  • سومین تساوی آسیایی تیم فولاد/ مهرداد جماعتی بهترین ... - ...

    www.chitva.com/.../سومین-تساوی-آسیایی-تیم-فولاد-مهرداد-جماعتی-بهت...
  •  
    اهواز - تیم فوتبال فولاد با تساوی در برابر الهلال عربستان به سومین تساوی خود در ... فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، ...
  • فولاد خوزستان صفر - الهلال صفر: خبری از آتش بازی نبود/ در ...

    www.isport.ir/.../فولاد-خوزستان-صفر-الهلال-صفر-خبری-از-آتش-بازی-...
  •  
    بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در اهواز در شرایطی آغاز شد که فولادی ها برای ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه سنگین ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان | - دانلود بست

    dlbest.ir/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد. برچسب ها : تمامی مطالب تمامی مطالب٬عکس جدید٬دانلود کلش اف کلنز دانلود بست · بدون نظر. iranfa.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | خبر ساز

    khabarsaaz.ir/fa/news/126184/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد/
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال ...
  • فولاد خوزستان صفر - الهلال عربستان صفر؛ تداوم تساويهاي ...

    home.abrarnews.com/.../6902-فولاد-خوزستان-صفر---الهلال-عربستان-...
  •  
    دقيقه 26 - حركت تركيبي بازيكنان الهلال، درون محوطه جريمه فولادي ها با ضربه ... در زير چمن محل برگزاري مسابقه در فاصله بيست دقيقه مانده به شروع بازي فولاد و الهلال ...
  • سرمربی الهلال: فولاد قابل احترام است - فیفادی | FifaDay.ir

    fifaday.ir/سرمربی-الهلال-فولاد-قابل-احترام-است/
  •  
    وی گفت: ما به همراه کادر فنی الهلال ۵-۶ بازی تیم فولاد را به دقت تماشا و آنالیز ... همچنان محروم است 11 فروردین; زلاتان در ترکیب اصلی سوئد به میدان می‌رود 11 فروردین ...
  •  
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۱ ساعت پیش - ترکیب بارسا و منچستر سیتی , پیش بازی بارسلونا و ..... گروه C:فولاد ایران، السد قطر، لوکو موتیو ازبکستان و الهلال عربستان .
  • بازگشت محمد قاضی به ترکیب اصلی فولاد - سی ای سی نیوز

    seeisee.ir/fa/news/782776/بازگشت-محمد-قاضی-به-ترکیب-اصلی-فولاد/
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد قاضی مهاجم تیم فولاد در بازگشت به نوک حمله قرمزپوشان اهوازی کمی بدشانس بود والا ... دروازه الهلال پیش رفت، در شرایطی در ترکیب فولاد قرار گرفته بود که […] ... سیمئونه: بازی بازیکنانم سبب ارتقای سطح فوتبال اروپا می شود.
  • پرسپوليس با النصر روبه‌رو مي‌شود فولاد با الهلال - جوان

    javanonline.ir/fa/.../پرسپوليس-با-النصر-روبه‌رو-مي‌شود-فولاد-با-الهلا...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا از امروز آغاز مي‌شود و پرسپوليس و فولاد دو نماينده ايران به ... او به دفاع تيمش دستور داده كه خارج از 18 قدم مواظب حركات تركيبي ... با اين وجود فولادي‌ها در آستانه عيد نوروز در بازي خانگي برابر الهلال در انديشه ...
  • حذفی کاپ - بازگشت نونگ به ترکیب فولاد

    www.hazfi-cup.com/news?id=2167086&title...به_ترکیب_فولاد
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال ...
  • فولاد همه چیز داشت، شانس نداشت

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/9119/885615
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2015 که در ورزشگاه غدیر اهواز ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  • 90tv.ir :: مجوز دو بازیکن فولاد برای بازی با الهلال «موقتی» بود

    90tv.ir/news/.../مجوز-دو-بازیکن-فولاد-برای-بازی-با-الهلال-موقتی-بود
  •  
    ۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید مجوز بختیار رحمانی و سروش رفیعی ... ۲۰:۵۵ پیروزی الاهلی امارات مقابل نماینده ازبکستان; ۲۰:۵۴ ترکیب تیم فوتبال نفت ...... مجوز دو بازیکن فولاد برای بازی با الهلال «موقتی» بود.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در شروع هفته سوم لیگ آسیا ، فولاد در اهواز به مصاف الهلال رفت و دو تیم تا دقیقه ... به هر حال سرخپوشان با برد در این بازی می‌توانند صعودشان را به مرحله بعد ... تنها محمد حسین بحرینی را به عنوان بازیکن خارجی همچنان در ترکیب خود دارد.
  • تساوی بدون گل پایان کار فولاد و الهلال :: اسکنا - اخبار ایران و ...

    skena.ir/1393/12/تساوی-بدون-گل-پایان-کار-فولاد-و-الهلال
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسکنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان در دیدار سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل رسیدند. ... در 15 دقیقه ابتدایی این بازی فولاد خوزستان عملکرد بهتری ارائه داد و توپ و میدان در ... ترکیب فولاد خوزستان.
  • نتیجه بازی تراکتور سازی و الاهلی عربستان + دانلود خلاصه+ ...

    goleman.ir/.../نتیجه-بازی-تراکتور-سازی-و-الاهلی-عربستان--دانلودخلا...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتیجه بازی فولاد و الهلال عربستان - نتایج زنده | اخبار فوتبال ... امروز بعد از صبحانه ترکیب تیمش برای بازی با الاهلی عربستان را اعلام کرد.
  • بازگشت رفیعی به ترکیب فولاد خوزستان - تدبیر و امید

    tadbirvaomid.ir/fa/news/.../بازگشت-رفیعی-به-ترکیب-فولاد-خوزستان
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم فولاد خوزستان و الهلال عربستان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه غدیر ... به زمین فرستاد تا پس از حدود 8 هفته فرصت بازی برای فولاد خوزستان را ...
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | های یو

    hiu.ir/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد/
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال ...
  • پیش بازی فولاد ـ لوکوموتیو تاشکند +نتیجه بازی فوتبال+ ...

    sanjamusic.com/today/پیش-بازی-فولاد-ـ-لوکوموتیو-تاشکند-نتیج
  •  
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حریف فولاد در بازی اول مقابل الهلال عربستان ۳ بر یک شکست خورده و . .... حاضر و برای بازی پیش رو شاید تنها ترکیبی که اسکوچیچ بتواند به ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شايد آنچه براي کادرفني فولاد در بازي فردا نگران‌کننده است، حضور چند بازيکن تاثيرگذار در ترکيب حريف مي‌باشد. بازيکناني که برخي از آنها با ...
  • sporttv.ir:: تحلیل کارشناسان عربستانی از بازی فولاد - الهلال

    sporttv.ir/contents/.../تحلیل-کارشناسان-عربستانی-از-بازی-فولاد-الهلا...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تحلیل کارشناسان عربستانی از بازی فولاد - الهلال ... الهلال در زمین خود قطعا فولاد را شکست می دهد زیرا به زودی بازیکنان مصدوم این تیم به ترکیب ...
  • جــیـسـت - سرمربی الهلال: فولاد خطرناک و قابل احترام است

    www.gist.ir/1393/12/.../سرمربی-الهلال-فولاد-خطرناک-و-قابل-احترام-اس...
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما به همراه کادرفنی الهلال 5، 6 بازی اخیر فولاد را به دقت آنالیز کردیم. تیم قابل احترامی است، انتظار ... آخرین اخبار. ترکیب اصلی فیورنتینا- میلان.
  •  
    ۲ روز پیش - گل محمدی با آنالیز بازی‌های استقلال تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و … بعد از گل ذوب آهن دست به انجام یک بازی دفاعی زد تا با حفظ ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان

    www.fars-news.ir/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد. تسنیم: تیم فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از ساعت 16 ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فولاد خوزستان در اين بازي با تركيب: عليرضا سليمي، مهرداد جماعتي، احمد ... از اين بازيکنان دواخطاره شدند و بازي برگشت فولاد و الهلال را از دست دادند.
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد خوزستان برای دیدار با لوکوموتیو تاشکند مشخص شد. ... لوکوموتیو هم در دیدار اول خود مقابل الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. ... رئال مادرید 9-گرانادا 1؛ تحقیر گرانادا با آتش بازی رونالدو · رکوردها برای ...
  •  
    ۴ روز پیش - بازگشت نونگ به ترکیب فولاد ... آلویس نونگ مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد.
  • قلعه نویی:چرا با روح و روان مردم بازی می کنند؟/فولاد بحرانی ندارد

    abieteh.com/قلعه-نوییچرا-با-روح-و-روان-مردم-بازی-می/
  •  
    ۵ روز پیش - سرمربی استقلال درباره دیدار با فولاد خاطرنشان کرد:بازی های فولاد و استقلال ... که من نتوانسته ام تیم را ۵ بازی پشت سر هم با یک ترکیب به میدان بفرستم. ... خدا وکیلی فولاد در نیمه دوم بازی الهلال باید دو،سه گل به این تیم می زد.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | خبر من

    khabarman.ir/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد/
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی با الهلال بهترین فرصت برای اسکوچیچ است تا فولاد را به شرایط ... در ترکیب تیمی الهلال تیاگو نه وس برزیلی در میانه میدان مغز متفکر این ...
  • فولاد | زد ایکس ان

    news.zxn.ir/tag/فولاد/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازگشت رفیعی به ترکیب فولاد (عکس) · اسفند ۲۶ ... فولاد با تساوی به کار خود در سال ۹۳ پایان داد/ غنیمت یک امتیازی الهلال از اهواز ... برنامه,بازی,کامپیوتر,موبایل,فیلم,عکس,زیرنویس,دانلود,آهنگ,خبر,اسکریپت,کرک,انجمن,وبمستر.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل تیم ... بازی الهلال (عربستان) و فولاد: چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (8 April ...
  • الهلال عربستان 0 - 0 فولاد ایران؛ فولاد بازهم نشکست

    footballcity7777.vcp.ir/.../1330222-الهلال-عربستان-0-0-فولاد-ایران؛-ف...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نیمه اول در 25 دقیقه ابتدایی شاهد بازی جذابی بودیم که فولادی ها فشار ... از حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال می توان به دقیقه 26 اشاره کرد که درون ...
  • تساوی فولاد با الهلال عربستان - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

    www.tabnak.ir/fa/news/484521/تساوی-فولاد-با-الهلال-عربستان
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داور بازی به محمد قاضی و محسن مسلمان از فولاد خوزستان و سلمان و خریری از الهلال کارت زرد نشان داد. ترکیب فولاد خوزستان علیرضا سلیمی، لئوناردو ...
  • بازی کامل فولاد ۲-۱ استقلال (نیمه دوم)+زمان و نتیجه بازی ...

    www.face-irani.ir/sargarmi/.../بازی-کامل-فولاد-۲-۱-استقلال-نیمه-دومزم/
  •  
    ۴ روز پیش - س ( علیرضا عزتی) · خلاصه بازی: فولاد ۲-۱ استقلال … بازی کامل : … ... نتیجه بازی استقلال و فولاد + دانلود خلاصه+ گلها و ترکیب … ...... دوم شما بازی الهلال و با الاهلی مقایسه میکنی الهلال شاید تیم خوبی باشه ولی تو این . … ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ...
  • فولاد خوزستان در برابر الهلال عربستان متوقف شد - تهران پرس

    tehranpress.com/.../فولاد-خوزستان-در-برابر-الهلال-عربستان-متوقف-ش...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دراگان اسکوچیچ برای بازی با الهلال عربستان علیرضا سلیمی، مهرداد ... است و آلویزنانگ هم در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار نگرفته است.
  • itemid=1232701&title=بازگشت نونگ به ترکیب فولاد-ورزش ...

    khabarpu.com/h.php?t=218-xNEWS-x-sITEMID...;TITLE...n...
  •  
    ۲۰ ساعت پیش - itemid=1232701&title=بازگشت نونگ به ترکیب فولاد-ورزش 3|خبر پو ... خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | عنوان سایت

    akhbarjoo.com/fa/news/671372/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد/
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال ...
  • ترکیب استقلال برای بازی فردا مقابل فولاد | ورزش 11

    www.varzesh11.com/fa/soccer_news.../ترکیب...بازی...فولاد_/1071
  •  
    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین اخبار در مورد فوتبال ایران و جهان ، ترکیب استقلال برای بازی فردا مقابل فولاد ، اخبار فوتبال ایران ، خبر باشگاه استقلال ، اخبار ورزشی در ...
  •  
    ۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجوز دو بازيکن فولاد براي بازي با الهلال موقتي بود. شماره خبر : 118267. سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان مي‌گويد مجوز بختيار رحماني و سروش رفيعي براي بازي .... ترکيب احتمالي دو تيم ايران و سوئد براي بازي امشب نظرها (3)
  • نتیجه نهایی بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان | پارک سرا

    parksara.ir/نتیجه-نهایی-بازی-فولاد-خوزستان-و-الهلا/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتیجه نهایی بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان تیم های فولاد ایران و ... دقیقه ۲۶ – حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  • بی خبران |ترکیب احتمالی فولاد در ریاض

    bikhabaran.ir/1620843/ترکیب%20احتمالی%20فولاد%20در%20ریاض
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  • بی خبران |ترکیب احتمالی فولاد در ریاض

    bikhabaran.ir/1620842/ترکیب%20احتمالی%20فولاد%20در%20ریاض
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی 20 بازیکن را برای بازی با النصر انتخاب کرد.
  • زمان و ساعت بازی تراکتور و الاهلی عربستان در سال 94 - a2r

    a2r.ir/2015/04/06/زمان-و-ساعت-بازی-تراکتور-و-الاهلی-عربس-2/
  •  
    ۲ روز پیش - 2_ساعت و زمان پخش بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان در سال 94 ..... نکته مهم این بازی را باید در ترکیب حریف اماراتی تراکتورسازی جستجو ...
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از اینکه طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بخشش بازیکنان سرباز فولاد در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان به گوش رسید، امروز با حضور این ...
  •  
    ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الهلال؛ نخستین بازی آسمیر. 9000 بازديد ... ترکیب پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اعلام شد. 8555 بازديد.
  • صحبتهای مربیان فولاد و الهلال پس از پایان بازی | تیفوسی

    tifo30.ir/2015/03/صحبتهای-مربیان-فولاد-و-الهلال-پس-از-پای/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صحبتهای مربیان فولاد و الهلال پس از پایان بازی .... النصرعربستان+نتیجه بازی فوتبال+گلها+کلیپ+ویدئو+فیلم+عکس های جدید اسامی ترکیب ...
  • دانلود ويديو خلاصه و گلهاي بازي فولاد و الهلال - 2fani

    2fani.com/post/.../دانلود-ويديو-خلاصه-و-گلهاي-بازي-فولاد-و-الهلال.html
  •  
    دانلود ويديو خلاصه و گلهاي بازي فولاد و الهلال فولاد 0-0 الهلال ,دانلود ويديو خلاصه و گلهاي بازي فولاد و الهلال ... ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان اعلام شد.
  • حواشی بازی فولاد - السد (ویدیو) +نتیجه بازی فوتبال+گلها+ ...

    www.iqfun.ir/ssearch/1040/حواشی-بازی-فولاد-السد-ویدیو-نتیجه-باز/
  •  
    ۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داور کتک خوردن از پورعلی‌ گنجی ذکر شده یا خیرحواشی بازی فولاد - السد؛ ... بازی فوتبال+گلها+کلیپ+ویدئو+فیلم+عکس های جدید – اسامی ترکیب بازیکنان ..... رئال مادریدمنچستریونایتد؛ویدیو پیروزی الهلال مقابل لوکوموتیو …
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - عابد در تمرین آخر تیمش برای آماده سازی دیدار مقابل فولاد خوزستان با آمادگی ... اما در خط میانی پس از پاره شدن رباط صلیبی بازی ساز اصلی الهلال ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به هر حال سرخپوشان با برد در این بازی می‌توانند صعودشان را به مرحله بعد ... دقیقه ۲۶ – حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  • ترکیب احتمالی فولاد در ریاض

    123chahar.com/ترکیب-احتمالی-فولاد-در-ریاض/
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد | خبر آنتایم و جستجوی خبر ...

    khabarontime.ir/news/2507687/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد
  •  
    ۱۹ ساعت پیش - مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد. ... خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از نکات جالب توجه دیدار فولاد و الهلال، این بود که این بازی بسیار کم‌برخورد ... تکمیل ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولاد خوزستان و الهلال عربستان از ساعت ۱۶ امروز در دیداری از گروه سوم لیگ قهرمانان ... در ۱۵ دقیقه ابتدایی این بازی فولاد خوزستان عملکرد بهتری ارائه داد و توپ و میدان در اختیار شاگردان دراگان اسکوچیچ بود. ... *ترکیب فولاد خوزستان.
  • ترکیب احتمالی فولاد در ریاض - ورزش سه

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?npid...ترکیب...فولاد+در...
  •  
    ۱۶ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  • پیروزی الهلال و الشباب رقیبان نفت و فولاد/ تساوی حریفان ...

    www.trakhtor.com/پیروزی-الهلال-و-الشباب-رقیبان-نفت-و-فول/
  •  
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیروزی الهلال و الشباب رقیبان نفت و فولاد/ تساوی حریفان ... ترکیب بازی پرسپولیس در برابر ملوان هفته نوزدهم نیم فصل دوم سال 93 - 94 ...
  •  
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن ... تساوی راضی نیستم/الهلال بزرگترین حریف ما بودسرمربی الهلال: فولاد تیم ...
  • ترکیب احتمالی فولاد در ریاض | شهرخبرها – آخرین اخبارایران ...

    www.shahrekhabarha.com/2015/04/ترکیب-احتمالی-فولاد-در-ریاض/
  •  
    ۱۵ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  • خبر خوان - ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد| غیبت سربازها

    khabar-khan.ir/.../ترکیب-فولاد-برابر-الهلال-مشخص-شد%7C-غیبت-س...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد| غیبت سربازها ... به این ترتیب، فعلا خبری از حضور سرباز ها که روز گذشته مجوز بازی را بدست آوردند، نیست.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فولاد با این تساوی سه امتیازی شد ولی در رتبه سوم جدول باقی ماند. الهلال اما با یک امتیازی که از این بازی گرفت، جمع امتیازهای خود را به عدد چهار رساند ...
 
۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الهلال عربستان که یکی از تیم‌های هم‌گروه فولاد در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا ... باز کرده و به احتمال فراوان در ترکیب ثابت خود از آن‌ها استفاده می‌کند.
 

خارجی‌ها، نقطه اتکای جدی‌ترین حریف فولاد - بازی فوتبال آنلاین

www.cupfa.ir/group/view/news/article.php?id=87&cid=13215
  •  
    ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الهلال عربستان که یکی از تیم‌های هم‌گروه فولاد در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا ... باز کرده و به احتمال فراوان در ترکیب ثابت خود از آن‌ها استفاده می‌کند.
  • جماعتی بهترین بازیکن بازی فولاد – الهلال شد

    www.dailybourse.ir/جماعتی-بهترین-بازیکن-بازی-فولاد-الهلا/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی امروز دو تیم فولاد خوزستان و الهلال عربستان، از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ... ترکیب اصلی بروسیا دورتموند- بایرن مونیخ.
  • فولاد 0-0 الهلال عربستان/ هتریک اسکوچیچ در تساوی | ...

    www.soccers.ir/فولاد-0-0-الهلال-عربستان-هتریک-اسکوچیچ-د/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال می توان به دقیقه ۲۶ اشاره کرد که درون ... در ادامه بازی در دقیقه ۵۹ کرنر تیم فولاد را محسن مسلمان روی دروازه الهلال ...
  •  
    ۲۱ ساعت پیش - در دیگر بازی این گروه لوکوموتیو تاشکند به مصاف السد رفته است. ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داور بازی به محمد قاضی و محسن مسلمان از فولاد خوزستان و سلمان و خریری از الهلال کارت زرد نشان داد. *ترکیب فولاد خوزستان. علیرضا سلیمی، لئوناردو ...
  • پایان کار فولاد بدون پیروزی و شکست در دور رفت/شاگردان ...

    www.ilna.ir/.../261143-پایان-کار-فولاد-بدون-پیروزی-شکست-در-دور-ر...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. ... میزبان الهلال عربستان بود که دو تیم در پایان این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند. ترکیب فولاد: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد ...
  •  
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آبراموف گفت: در مقایسه با دیدار مقابل الهلال، تغییراتی در ترکیب تیم برای ... سرمربی لوکوموتیو اظهار داشت: ما نمی دانستیم که فولاد در شش بازی ...
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد - badrpress.ir

    badrpress.ir/fa/news/4319/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد
  •  
    آلویس نونگ مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد. نونگ بدون مشکل در تمرین دوشنبه شب تیم فولاد در ...
  •  
    ۲ روز پیش - مصدومیت شد بازیکن الهلال قبل از بازی فولاد. ... ترکیب اصلی المپیک مارسی- پاریس سنت ژرمن · خیابانی و خاطرات تلخ و شیرین‌گزارشگری(ویدیو).
  •  
    داور بازی به محمد قاضی و محسن مسلمان از فولاد خوزستان و سلمان و خریری از الهلال کارت زرد نشان داد. *ترکیب فولاد خوزستان. علیرضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل ...
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد

    www.nasserhejazi1.ir/fa/ndt/25988/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد
  •  
    به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خوزستان اسپورت، آلویس نونگ مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی برای بازی مقابل الهلال آماده شد.
  • بازی ما و فولاد حکم فینال را دارد - باشگاه استقلال

    www.fcesteghlal.ir/.../home/?...%20بازی%20ما%20و%20فولاد%20حکم%...
  •  
    ۵ روز پیش - سرمربی استقلال بیان کرد: خوشحالم که همیشه بازی‌های فولاد و استقلال چه در اهواز ... هیچ وقت نتوانسته‌ام با یک ترکیب کامل در 5 بازی پشت سر هم بازی کنم. ... ولی کمی بدشانس بوده و به طور مثال در بازی با الهلال می‌توانست پیروز شود.
  • غایبان فولاد برابر الهلال | sos-champion.com

    www.sos-champion.com/10847/news.../غایبان-فولاد-برابر-الهلال
  •  
    ۱۷ ساعت پیش - نظر هواداران رئال: ایسکو و خامس به جای بیل در ترکیب اصلی · ۵ اردیبهشت ... جماعتی، مسلمان و یوسفی غایبان فولاد برابرالهلال خواهند بود. ... فردا برابر الهلال عربستان قرار می گیرد که چند بازیکن خود را برای این بازی در اختیار ندارد.
  • حوادث پس از بازی فولاد – الهلال هیچ مصدومی نداشت؛ همه بازداشت ...

    www.khuzestani.com/خبر.../72582-شدند-بازداشت-آزاد-بازی-مصدومی/
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خوزستانی ، رحمان موسوی درباره حوادث پس از بازی فولاد خوزستان در برابر الهلال عربستان اظهار داشت: پس از پایان بازی عده‌ای تماشاگر نما ...
  • گیفت بای - اسکوچیچ: ترکیب فولاد خوزستان برای بازی ...

    giftbuy.ir/.../اسکوچیچ%3A+ترکیب+فولاد+خوزستان+برای+بازی+فردا...
  •  
    فوتبال ايران- دراگان اسكوچيچ سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی با سايپا برای ما از اهمیت . ... ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بازی مقابل الهلال سعودی.
  •  
    در نيمه دوم، تيم السد جلو کشيد و بازي بهتري را نسبت به نيمه نخست انجام داد. ... تيم فولاد با ترکيب علي سليمي، احمد آل‌نعمه، مهرداد جماعتي، مساريچ، يوسف ... تيم فولاد در گروه C با تيم‌هاي السد قطر، الهلال عربستان و لوكوموتيو تاشكند همگروه است.
  • فولاد ایران

    www.shabnamsport.com/football/match/4501
  •  
    گزارش زنده و نوشتاری دیدار تیم های الهلال عربستان فولاد ایران به همراه عکس های ... آمار بازی. آمار بازی موجود نمی باشد. ترکیب دو تیم. ترکیب دوتیم موجود نمی باشد.
  • کشیده شدن ترمز پرسپولیس درچهارشنبه‌سوری خاموش درخشان ...

    yazdrasa.ir/-/کشیده-شدن-ترمز-پرسپولیس-درچهارشنبه‌سوری-خاموش-درخ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو تيم الهلال و فولاد در يک ديدار جذاب به تساوي بدون گل رضايت دادند و همچنین ... دقیقه 4+90: استویانف کارت زرد گرفت و جای خود را در ترکیب النصر به محمد ... به دلیل خودداری از سفر به اهواز غایبین قطعی الهلال در بازی با فولاد بودند.
  • "رئیس" و اسلحه یونانی در جنگ با فولاد ایرانی - مشرق نیوز

    resaneh.net/.../3385-رئیس-و-اسلحه-یونانی-در-جنگ-با-فولاد-ایرانی-مش...
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه ورزشی مشرق - الهلال تیم سوم لیگ برتر عربستان که از 2 بازی ... فولاد در بازی فردا نگران‌کننده است، حضور چند بازیکن تاثیرگذار در ترکیب ...
  • تعامل خوب باشگاه الهلال با فولاد - لینک های گوگل

    va1.ir/تعامل-خوب-باشگاه-الهلال-با-فولاد/
  •  
    ۲ روز پیش - توضیحات ناجا درباره درگیری پس از بازی فولاد - الهلال در اهواز/ تکذیب زخمی .... با او پس از انجام چند بازی خوب در ترکیب سپاهان گفت‌وگو کردیم.
  • مصدومیت شد بازیکن الهلال قبل از بازی فولاد

    www.akhbarjo.ir/.../مصدومیت-شد-بازیکن-الهلال-قبل-از-بازی-فول.html
  •  
    ۲ روز پیش - مصدومیت شد بازیکن الهلال قبل از بازی فولاد. ... ترکیب اصلی المپیک مارسی- پاریس سنت ژرمن · خیابانی و خاطرات تلخ و شیرین‌گزارشگری(ویدیو).
  • ترکیب احتمالی فولاد در ریاض

    parsrobo.ir/1394/01/18/ترکیب-احتمالی-فولاد-در-ریاض/
  •  
    ۱۶ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  •  
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دونیس در دیدار با فولاد تصمیم دارد یک مدافع با تجربه را در کنار عبداله ... اما در خط میانی پس از پاره شدن رباط صلیبی بازی ساز اصلی الهلال یعنی ...
  • مصدومیت شد بازیکن الهلال قبل از بازی فولاد

    sabadekhabar.ir/1394/01/.../مصدومیت-شد-بازیکن-الهلال-قبل-از-بازی-ف...
  •  
    ۱ روز پیش - به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت او که پس از بازی این هفته الهلال در لیگ عربستان زیرنظر ... تمرین خود را برای بازی با فولاد برگزار کرد در حالی که دو بازیکن این تیم سعود کریری و .... ترکیب اصلی المپیک مارسی- پاریس سنت ژرمن.
  •  
    ۲۱ ساعت پیش - مسعود شجاعی با دست شکسته برای الشحانیه بازی می کند؟ باب کورکر؛ ... مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد.
  • بازگشت نونگ به ترکیب فولاد - خبرخوان آساکـ پیامکـ

    news.asaksms.ir/go/299815/بازگشت-نونگ-به-ترکیب-فولاد
  •  
    ۱۷ ساعت پیش - دانلود بازی فکری / پازلی RoboRoll برای کامپیوتر ... مهاجم آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده دیدار با الهلال سعودی شد.
  • سرمربی الهلال: فولاد قابل احترام است - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/.../سرمربی-الهلال-فولاد-قابل-احترام-است
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی گفت: ما به همراه کادر فنی الهلال 5-6 بازی تیم فولاد را به دقت تماشا و آنالیز کرده‌ایم و باید بگویم فولاد قابل احترام و خطرناک است و از سازماندهی ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو تيم الهلال و فولاد در يک ديدار جذاب به تساوي بدون گل رضايت دادند. ... العابد به دلیل خودداری از سفر به اهواز غایبین قطعی الهلال در بازی با فولاد بودند. ... دقیقه ۲۶ - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه ...
  • بازگشت محمد قاضی به ترکیب اصلی فولاد - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir/fa/news/.../بازگشت-محمد-قاضی-به-ترکیب-اصلی-فو...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قاضی که در نیمه دوم این مسابقه روی ضربه کرنر اسماعیل شریفات تا آستانه فروریختن دروازه الهلال پیش رفت، در شرایطی در ترکیب فولاد قرار ...
  • فولاد همه چیز داشت، شانس نداشت - شمسه

    shamsehplus.ir/فولاد-همه-چیز-داشت،-شانس-نداشت/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2015 که در ورزشگاه غدیر اهواز ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  •  
    ۱۷ ساعت پیش - با نبود مسلمان و جماعتی ترکیب فولاد دستخوش تغییراتی خواهد شد. ... فولادی ها فردا در حالی به مصاف الهلال خواهند رفت که مسلمان و جماعتی را در اختیار ندارند. با این وجود ترکیب ... عبدی؛ سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل النصر.
  • جدال ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا - BBC Persian

    www.bbc.co.uk/persian/.../150316_l56_afc_champion_league_week_2
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی با الهلال بهترین فرصت برای اسکوچیچ است تا فولاد را به شرایط ... در ترکیب تیمی الهلال تیاگو نه‌وس برزیلی در میانه میدان مغز متفکر این ...
  • چند شعبده بازی ساده | گلچین

    search.jazab.in/node/313401/چند-شعبده-بازی-ساده.html
  •  
    بازی امشب یوونتوس : ترکیب اصلی پالرمو و یوونتوس. بازی امشب یوونتوس ... پیش بازی فولاد و الهلال : اتخاذ تدابیر ویژه برای دیدار فولاد و الهلال. پیش بازی فولاد و ...
  • فولاد خوزستان - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/فولاد-خوزستان
  •  
    تازه ترین خبرها درباره فولاد خوزستان را اینجا بخوانید. ... نواف العابد به ترکيب الهلال بازگشت. خبرگزاری آریا-خیال ... سربازان تراکتورسازی اجازه بازی پیدا نکردند.
  • تساوی بدون گل فولاد با الهلال؛ سربازها هم نتوانستند کمک کنند

    noandish.com/.../تساوی-بدون-گل-فولاد-با-الهلال-سربازها-هم-نتوانستند...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیدار تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان در حالی با تساوی بدون گل ... سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی و جورجوس ساماراس بازی را آغاز کرد. ... و در دقیقه 26 حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه ...
  •  
    ۱ ساعت پیش - ناصر الشمرانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال طی 13 دیدار به ... ترکیب الهلال در بازی آخر مقابل التعادلخالد شراحیلی (گلر)، عبدا.
  • چهار شنبه سوري پرسپوليس در رياض/فولاد امتياز اين هفته را ...

    www.salamlordegan.com/.../چهار+شنبه+سوري+پرسپوليس+در+رياض%...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در شروع هفته سوم ليگ آسيا ، فولاد در اهواز به مصاف الهلال رفت و دو تيم تا دقيقه ... به هر حال سرخپوشان با برد در اين بازي مي‌توانند صعودشان را به مرحله بعد ... تنها محمد حسين بحريني را به عنوان بازيکن خارجي همچنان در ترکيب خود دارد.
  • راد نیوز : الهلال عربستان و فولاد

    www.radnews.ir/RelatedKeywordNews.aspx?...الهلال%20عربستان%20و...
  •  
    کفاشیان در برنامه عادل نقش بازی کرد · به داد تیم امید برسید ... حیدری به بازی با ملوان رسید خبر داغ ... بازگشت کرار بعد از هفته‌ها غیبت به ترکیب استقلال خبر داغ.
  • 1Varzesh - خلاصه بازی؛ تراکتورسازی 2-2 الاهلی عربستان

    www.1varzesh.com/.../14466-خلاصه-بازی؛-تراکتورسازی-2-2-الهلال-عر...
  •  
    ۵ ساعت پیش - ویدیوهای لیگ قهرمانان آسیا؛ تمامی خلاصه بازی ها، فیلم های متفرقه و حاشیه ای. ... ترکیب پرسپولیس برای بازی با تراکتورسازی مشخص شد · پنج ...
  • اسامی داوران دیدارهای پرسپولیس و فولاد اعلام شد - سیمرغ

    seemorgh.com/.../227652-اسامی-داوران-دیدارهای-پرسپولیس-و-فولاد-اعلا...
  •  
    ۲۰ ساعت پیش - اولین دیدار دور برگشت تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در مرحله گروهی ... گروه C- بازی 8: الهلال عربستان – فولاد خوزستان (استادیوم کینگ فهد ریاض، .... تزریق ژل و بوتاکس برای زیبایی و جوانسازی صورت،ترکیب سلول چربی ...
  • دونیس: مقابل فولاد هجومی بازی می کنیم - روزنما

    rooznama.ir/193206/دونیس-مقابل-فولاد-هجومی-بازی-می-کنیم/
  •  
    ۹ ساعت پیش - مربی الهلال عربستان امیدوار است با بازی هجومی سه امتیاز دیدار مقابل فولاد را از آن خود کنند. ... ترکیب تیم فوتبال نفت تهران مشخص شد ... دونیس: مقابل فولاد هجومی بازی می کنیم : مربی الهلال عربستان امیدوار است با بازی هجومی سه ...
  •  
    ۴ ساعت پیش - جماعتی، مسلمان و یوسفی غایبان فولاد برابرالهلال خواهند بود. ... به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد در حالی فردا برابر الهلال عربستان قرار می گیرد که چند بازیکن خود را برای این بازی در اختیار ندارد. ... ترکیب احتمالی فولاد در ریاض.
  • ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد| غیبت سربازها | ایراتو

    irato.ir/fa/news/.../ترکیب-فولاد-برابر-الهلال-مشخص-شد-غیبت-سربازه...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد برابر الهلال مشخص شد غیبت سربازها. ... دانلود گلها و هایلایت های بازی* ساسولو- یوونتوس * هفته ی بیست و ششم سری آ
  • ورزش ما - آخرین اخبار ورزشی نتایج زنده فوتبال ایران و جهان

    varzeshema.com/?r=category&head=جام%20ملت%20های%20آسیا
  •  
    به گزارش ورزش ما ، ترکیب تیم منتخب جام ملت‌های آسیای 2015 استرالیا که پرونده آن روز ... ویلیامز از قضاوت دیدار فولاد - الهلال منع شد ... پیش بازی کره جنوبی- عراق.
  •  
    ۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حواشی بازی فولاد خوزستان و السد قطر - فیفادی | FifaDay.ir. ..... وراتی ستاره پاریس سنت ژرمن ویدیو رئال مادریدمنچستریونایتد؛ویدیو پیروزی الهلال مقابل لوکوموتیو . ... ۱۸ ساعت پیش - تیم فولاد با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت: .
  • بازگشت محمد قاضی به ترکیب اصلی فولاد بعد از ظهر ... - خبرچه

    khabarche.ir/خبر/.../بازگشت-محمد-قاضی-به-ترکیب-اصلی-فولاد
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد قاضی مهاجم تیم فولاد در بازگشت به نوک حمله قرمزپوشان اهوازی کمی بدشانس بود والا ... دروازه الهلال پیش رفت، در شرایطی در ترکیب فولاد قرار گرفته بود که […] ... تیم ملی در 3 بازی گذشته 1 گل از روی ضربه کرنر 2 گل از توپ ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان | بازار خبر

    www.imn.ir/rssmi_feed_item/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 روز پیش بخشش بازیکنان سرباز تیم فوتبال فولاد خوزستان بهترین خبر برای هواداران فولاد در آستانه بازی با الهلال است. برای انتخاب ترکیب ...
  • سرمربي الهلال: فولاد خطرناک و قابل احترام است

    khabar.fajr-news.ir/سرمربي-الهلال-فولاد-خطرناک-و-قابل-احتر/
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما به همراه کادرفنی الهلال 5، 6 بازی اخیر فولاد را به دقت آنالیز کردیم. تیم قابل احترامی است، انتظار ... آخرین اخبار. ترکیب اصلی فیورنتینا- میلان.
  • دیوار نیوز - سرمربی الهلال: مقابل فولاد خوش‌شانس بودیم ...

    www.divarnews.com/شرح-خبر/?r...الهلال:-مقابل-فولاد...بازی...
  •  
    ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد/ غیبت بوسکتس در ترکیب ثابت. امروز - 22:40 به وقت ... استارت «امید» برای المپیک(برنامه بازی ها). امروز - 21:50 به وقت ...
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هفته سوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امروز با برگزاری 8 دیدار ... فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف الهلال عربستان می‌رود و ... بازیکنی که به تازگی به ترکیب پرسپولیس بازگشته و هنوز نشانی از آن ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه سنگین ... تعداد نباختن های تیم فولاد در آسیا به 11 بازی رسید.
  • ورزشی » تساوی فولاد با الهلال عربستان - اخبار - قالب وبلاگ

    www.khabar.pichak.net/خبر_ورزشی/تساوی_فولاد_با_الهلال_عربستان
  •  
    داور بازی به محمد قاضی و محسن مسلمان از فولاد خوزستان و سلمان و خریری از الهلال کارت زرد نشان داد. ترکیب فولاد خوزستان علیرضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل ...
  • ترکیب دو تیم سپاهان و الهلال عربستان اعلام شد » صفحه 14 ...

    www.sepahanfc.ir/.../page,1,14,17198-ترکیب-دو-تیم-سپاهان-و-الهلال-ع...
  •  
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ترکیب دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان برای بازی درمرحله گروهی لیگ ... علی غلامی بازیکن جوان سپاهان قبل از شروع بازی با فولاد خوزستان ...
  •  
    ... الهلال مصاحبه مربیان فولاد الهلال بعد بازی فولاد الهلال مصاحبه مربیان بعد بازی .... حریف فندیک ۴۵ دقیقه رو اعصاب ترکیب تیم افتضاح گروه مرگ تو تاریخ لیگ ...
  • سرمربی الهلال: مقابل فولاد خوش‌شانس بودیم- سخت‌تر از بازی ...

    www.3neshaneh.com/.../سرمربی+الهلال%3A+مقابل+فولاد+خوش‌شانس+ب...
  •  
    سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: در دیدار مقابل فولاد تسلیم این تیم نبودیم. ... نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود و سخت‌تر از بازی کیفیت بسیار .... اعلام ترکیب ایران برای جام جهانی کشتی آزاد ...
  • سرمربی الهلال: فولاد قابل احترام است | ملوان نیوز

    malavan.ir/سرمربی-الهلال-فولاد-قابل-احترام-است/
  •  
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازیکن الهلال: برد برابر فولاد شرایط ما را خوب می‌کند ... سرمربی تیم فوتبال الهلال بازی تیمش مقابل فولاد ایران را سخت دانست. ... ترکیب اولیه دو تیم سپاهان و پدیده خراسان اعلام شد · ترکیب تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب آهن اعلام شد ...
  •  
    کام یو - محمد قاضی مهاجم تیم فولاد در بازگشت به نوک حمله قرمزپوشان اهوازی کمی بدشانس بود والا ... آستانه فروریختن دروازه الهلال پیش رفت، در شرایطی در ترکیب فولاد قرار گرفته بود که آلویز ... خلاصه و گل بازی اتلتیکو بیلبائو 1 – 0 رئال مادرید.
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان | دانلود آهنگ جدید - دانلود ...

    www.kholase.com/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد. منبع · فردا نیوز,www.fardanews.com. . آرشیو موضوعی. آفتاب نیوز,www.aftabnews.ir · آفتاب ...
  • تدوینگرها - تساوی فولاد و الهلال عربستان

    tadvingarha.ir/post/248458/تساوی-فولاد-و-الهلال-عربستان/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تدوینگرها - تیم فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان در دیدار سوم خود در لیگ قهرمانان ... ترکیب پرسپولیس مقابل النصر مشخص شد ... در 15 دقیقه ابتدایی این بازی فولاد خوزستان عملکرد بهتری ارائه داد و توپ و میدان در اختیار ...
  • ترکیب فولادخوزستان برای بازی با لوکوموتیو مشخص شد ...

    www.footballiha.com/.../ترکیب-فولادخوزستان-برای-بازی-با-لوکوموت...
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فوتبال فولادخوزستان برای دیدار مقابل لوکوموتیو ... با تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان این تیم با ترکیب علی سلیمی، احمد آل ... لوکوموتیو هم در دیدار اول خود مقابل الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک ...
  • ترکیب فولاد خوزستان مشخص شد - صفحه نخست

    khabarsport.com/detail/19682/soccer/asian-champion-league
  •  
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب تیم فوتبال خوزستان برای دیدار مقابل السد قطر مشخص شد. ... ترکیب فولاد خوزستان برای این دیدار مشخص شد. با تشخیص حسین فرکی ... رضایی بازی فولاد - السد را از دست داد ... فرکی: السد به اندازه الهلال قدرتمند نیست ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که ۶ بازیکن الهلال عربستان نمی‌توانند در این بازی حاضر شوند اسکوچیچ دست به تغییر در ترکیب فولاد زده و آلویز نانگ را نیمکت نشین ...
  • روزنامه ایران

    iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/55963
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه سوم: لوکوموتیو ازبکستان با فولاد ایران، السد قطر با الهلال عربستان ... از عزیمت به ازبکستان در دومین بازی گروه A لیگ قهرمانان آسیا با چارتر اختصاصی ... پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، ... از این بازیکنان دواخطاره شدند و بازی برگشت فولاد و الهلال را از دست دادند.
  •  
    ۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی فولاد و الهلال عربستان. ارسال شده توسط : ... بازی امروز تراکتور در آسیا : ترکیب اصلی تراکتور سازی مقابل الاهلی عربستان. مارس 26 ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو تيم الهلال و فولاد در يک ديدار جذاب به تساوي بدون گل رضايت دادند. ... العابد به دلیل خودداری از سفر به اهواز غایبین قطعی الهلال در بازی با فولاد بودند. ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داور بازی به محمد قاضی و محسن مسلمان از فولاد خوزستان و سلمان و خریری از الهلال کارت زرد نشان داد. ترکیب فولاد خوزستان علیرضا سلیمی، لئوناردو ...
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان | نیم آپ

    nim-ap.ir/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان. اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ iranfa دیدگاهی بنویسید. ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد. تمامی مطالبتمامی ...
  • شريفات: فولاد بهترين تيم نيم فصل اول بود | نسخه چاپی - خرداد

    khordadnews.ir/print.php?id=109492
     
    تیم فولاد از همان بازی اول درگیر مشکل سربازی بازیکنان شد و هر هفته که بازی داشتیم ... هر وقت مسابقه داشتیم، دراگان اسکوچیچ تا یک ساعت قبل از مسابقه ترکیب ... الهلال تیم بزرگی است ولی اسکوچیچ می گفت به دلیل اینکه مربی النصر بوده و در ...
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الهلال؛ نخستین ...

    www.forum.98ia.com › عمومی › ورزش › تورنمنت ها › جام باشگاه ها
  • 1 پست - ‏1 نویسنده
    ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الهلال؛ نخستین بازی آسمیر آسمیر دروازه بان تاز. ... آسمیر دروازه بان تازه وارد پرسپولیس فردا نخستین بازی رسمی خودش در این تیم را تجربه می کند. ... پیش​بازی فولاد و پرسپولیس + ترکیب احتمالی.
  • ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستان - یو میکس دانلود رایگان ...

    umix.ir/music/ترکیب-فولاد-مقابل-الهلال-عربستان/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد مقابل الهلال عربستانReviewed by جواد مولائی on Mar 17Rating ... ترکیب تیم فولاد خوزستان برای بازی با الهلال عربستان اعلام شد.
  • ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با الهلال / موسوی به جای ...

    www.mihanmarket.com/.../ترکیب-احتمالی-استقلال-برای-بازی-با-الهلا...
  •  
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کادر فنی استقلال ترکیب احتمالی این تیم را برای بازی با الهلال ... حریفان و فولاد با قبول شکست ، تراکتور سازان را به کورس قهرمانی برگرداندند.
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چهار شنبه سوری پرسپولیس در ریاض/الهلال مقابل فولاد همچنان به در بسته می زند ... ترکیب پرسپولیس برابر النصر اعلام شد/صادقیان در میان ذخیره‌ها ... بازی الشباب بازی مرگ و زندگی نیست/هیچ کس اجازه ندارد برای تیم ملی تصمیم ...
  • ترکیب فولاد برابر لوکوموتیو مشخص شد

    www.shafaghnews.com/.../ترکیب_فولاد_برابر_لوکوموتیو_مشخص_...
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترکیب فولاد برابر لوکوموتیو مشخص شد ... لوکوموتیو هم در دیدار اول خود مقابل الهلال عربستان با نتیجه 3 بر یک ... کریمی: آماده بازی کردن هستم.
  • اسکوچیچ: بخت با ما یار نبود

    www.persiangulfcup.org/News/1393/12/اسکوچیچ-بخت-با.../139393
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ... کنم اما این بازیکنان در حال حاضر کار دارند تا بتوانیم آن‌ها را در ترکیب ثابت استفاده کنیم. ... به گزارش ایسنا، مهرداد جماعتی که در بازی فولاد مقابل الهلال به عنوان بهترین بازیکن زمین ...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آتش بازی السد در مصاف رقبای فولاد ... با این نتیجه السد با 7 امتیاز صدرنشین مطلق گروه C شد و الهلال عربستان با 4، فولاد با 3 و لوکوموتیو با 2 امتیاز در رده دوم تا چهارم گروه ایستادند. ... ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد ...
  • بیا تو نیوز - چهار شنبه سوری پرسپولیس در ریاض/فولاد ...

    hamshahrionline-55.bia2news.com/.../چهار-شنبه-سوری-پرسپولیس-در-...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیا تو نیوز - در شروع هفته سوم لیگ آسیا ، فولاد در اهواز به مصاف الهلال رفت و دو تیم تا ... رونمایی از سایت بازی آنلاین گمانه+بازی آنلاین (۴ نظر) ... النصر تنها محمد حسین بحرینی را به عنوان بازیکن خارجی همچنان در ترکیب خود دارد.
  • یوز – فوتبال نفت تهران

    www.yooz.ir/?q=فوتبال%20نفت%20تهران&st=0&s=0&v=2
  •  
    به گزارش وب سایت نود، ترکیب تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل ... ژیمه پاچکو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت: خوشحالم که در ایران. ... 12/25 پيکان 1 ذوب آهن 3 اتمام 12/25 سپاهان 1 پدیده 0 اتمام 12/26 فولاد‌ 0 الهلال.
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2015 برگزار شدکه با حمایت 35 ... دردقیقه 26: حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ...
  •  
    ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قضاوت این دیدار برعهده عبدالله الهلالی از عمان بود. ... همچنین فولاد خوزستان و السد قطر در اولین بازی از گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راس ... فولاد در این دیدار بر اساس تصمیم دراگان اسکوچیچ با ترکیب یازده نفره علی سلیمی، ...
  • بارش شدید باران و جمع‌آوی آب با سطل/ غیب غلامی در ترکیب ...

    padidehnews.com/?p=20717
     
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پیش از آغاز مسابقه مسئولان برگزاری بازی به دیدار بارش شدید باران در ... بارش شدید باران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان باعث شد که پیش از آغاز بازی ... ویژه ورزشگاه حضور داشت و در ترکیب ۱۸ نفره تیمش مقابل الهلال قرار نداشت.
  • ایسنا - اسکوچیچ: در بازی با الهلال بخت ما را یاری نکرد

    www.isna.ir/fa/news/.../اسکوچیچ-در-بازی-با-الهلال-بخت-ما-را-یاری
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی بیان کرد: تیم الهلال سخت‌ترین حریف ما در گروه‌مان بود و می‌توان گفت تساوی ... در حال حاضر کار دارند تا بتوانیم آن‌ها را در ترکیب ثابت استفاده کنیم. ... به گزارش ایسنا، مهرداد جماعتی که در بازی فولاد مقابل الهلال به عنوان بهترین ...
  • پرسپولیس باخت در شبی که خوب بود/فولاد امتیاز این هفته را ...

    www.genavehpress.ir/.../-پرسپولیس-باخت-در-شبی-که-خوب-بودفولاد-ا...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در شروع هفته سوم لیگ آسیا ، فولاد در اهواز به مصاف الهلال رفت و دو تیم تا دقیقه آخر ... شبکه الجزیره که پوشش کاملی روی این بازی دارد و حتی گرم کردن ... دقیقه 26 - حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه ...
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با النصر اعلام شد

    soft.yyh.ir/news.php?fid=477946&se=ترکیب-پرسپولیس...بازی...
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل تیم فوتبال ... 8 قربانی دیگر گرفت+جزئیات · فولاد با توقف مقابل الهلال 3امتیازی شد ...
  • تصمیم عجیب دادگاه CAS/ ناصر الشمرانی برابر فولاد بازی می ...

    khabargo.ir/تصمیم-عجیب-دادگاه-cas-ناصر-الشمرانی-براب/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با النصر/ صادقیان نیمکت نشین ... ورزش چند ساعت مانده به بازی الهلال با فولاد ، محرومیت ستاره عربستانی را ...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان ... دراگان اسکوچیچ در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام دادند و از همه ... ... ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برابر النصر اعلام شد.
  • بارش شدید باران و جمع‌آوی آب با سطل/ غیب غلامی در ترکیب ...

    vazeh.com/n-7687331_بارش-شدید-باران-و-جمع‌آوی-آب-با-سطل-غیب-غلامی-د...
     
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ورزشی > فوتبال - فوتسال حواشی سپاهان - الهلال؛ بارش شدید باران و جمع‌آوی ... باران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان باعث شد که پیش از آغاز بازی شایعه ...
  •  
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در دیگر بازی الهلال با 5 گل السد را در هم کوبید. ... آریا در ترکیب تیمش 90 دقیقه حضور داشت و یاماشیتا در دقایق 65 و 89 برای سرزو گلزنی کرد و ...
  • بهترین بازیکن بازی استقلال الهلال

    art.bottega--veneta.net/بهترین-بازیکن-بازی-استقلال-الهلال/
  •  
    جماعتی بهترین بازیکن دیدار فولاد و الهلال بازی جستجو استقلال پرسپولیس. بیشتر. ... اخبار کوتاه؛ حضور سانچز در ترکیب شیلی مقابل ایران · مصاحبه مربیان ...
  • هوای سرد و یک تیم تهاجمی در انتظار نماینده ایران - دانشجونیوز

    www.daneshjonews.ir/.../-هوای-سرد-و-یک-تیم-تهاجمی-در-انتظار-نماینده-ا...
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید در هوای سرد تاشکند به مصاف ... ترکیب لوکوموتیو در بازی آخر برابر الهلال.
  • Foolad FC,فولادی ها هیچ ترسی از اسم الهلال ندارند

    fooladfc.com/.../فولادی%20ها%20هیچ%20ترسی%20از%20اسم%20الهلال...
  •  
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من در سه-چهار هفته نخست بازی نکردم ولی پس از آن به ترکیب تیم برگشتم. ... هر چند که تیم مطرحی مثل الهلال در بازی های امسال با فولاد همگروه شده اما ...
  • تساوی بدون گل فولاد با الهلال؛ سربازها هم نتوانستند کمک ...

    malborz.com/تساوی-بدون-گل-فولاد-با-الهلال؛-سربازها-2/
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش البرز ما دیدارهای تیم های فولاد خوزستان و الهلال از هفته سوم مرحله ... سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی و جورجوس ساماراس بازی را آغاز کرد. ... در دقیقه ۲۶ حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال، درون محوطه جریمه فولادی ها با ضربه ...
  • فولاد خوزستان در برابر الهلال عربستان متوقف شد - عصر اهواز

    asrahwaz.ir/in_the.../فولاد-خوزستان-در-برابر-الهلال-عربستان.html
  •  
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دراگان اسکوچیچ برای بازی با الهلال عربستان علیرضا سلیمی، مهرداد ... است و آلویزنانگ هم در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار نگرفته است.
  • پیش بازی فولاد خوزستان – سپاهان

    mr90.ir/clan/news/m2iSaGU/پیش_بازی_فولاد_خوزستان_–_سپاهان
  •  
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - -2 در شرایط حال حاضراین ترکیب معقولترین ترکیب فولاد است:علیرضاسلیمی،مهدی ... سرمربی الهلال عربستان: خوش‌شانس بودیم مقابل ف.
  • ساری نیوز : پایگاه خبری ، تحلیلی شهرستان ساری - فولاد ...

    sarinews.ir/.../7907-فولاد-خوزستان-و-لوکوموتیو-امتیازات-را-تقسیم-ک...
  •  
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه بازی فولاد خوزستان برای جبران این گل حملات زیادی را روی دروازه ... ترکیب فولاد خوزستان: علی سلیمی، احمد آل‌نعمه، مساریچ، امید خالدی(۴۶ محمد ... لوکوموتیو هم مقابل الهلال عربستان در دیدار اول خود با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.
 
۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نیمه دوم السد قطر جلو کشید و بازی بهتری را نسبت به نیمه اول انجام داد. ... در این دیدار برای فولاد خوزستان با ترکیب علی سلیمی، احمد آل نعمه، مهرداد جماعتی، ... به گزارش خبرگزاری فارس، در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان و ...




:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما